Tork Y generáció fenntarthatóság

Y generáció: meghatározó a fenntarthatóság

A pályakezdő huszonévesek 73 százaléka a higiénia területén is többet költene fenntartható megoldásokra. A munkáltatók és szolgáltatók versenyképessége a fenntartható, zöld higiéniai megoldásokon is múlik.

73 százalékuk többet költene

A kutatások azt mutatják, hogy a pályakezdő huszonéves generáció nem csak a fenntarthatóságra hangsúlyt fektető munkaadókat preferálja, de a munkahelyi higiénia területén is eltérő elképzelésekkel rendelkezik. A Nielsen piackutató adatai szerint a nemzedék 73 százaléka ezen a területen is hajlandó volna többet fizetni a fenntartható árukért és szolgáltatásokért. A fenntarthatóság üzenete fontos versenyelőny lehet az egyre nagyobb vásárlóerővel rendelkező fiatal generációt kiszolgáló vállalkozások számára is.

Több kutatás szerint fontos szempont az egészséges táplálkozás, a társadalmi felelősségvállalás és a fenntarthatóság a millenniumi nemzedék vásárlási döntései során. Olyan termékeket és szolgáltatásokat keresnek, amelyek teljesítik a fenntarthatósági irányelveket, úgy, mint a tervezés, csökkentés, újrafelhasználás és újrahasznosítás rendszere az erőforrások felelősségteljes felhasználása területén. Ahhoz, hogy egy cég meg tudjon felelni ezeknek, a teljes ellátási lánc szintjén át kell gondolni a termékek tervezésének és gyártásának folyamatát. Ez igaz a munkahelyi higiénia területére is.

Versenyképesség: a fenntarthatóság is fontos szempont

A felmérés szerint a higiéniai termék végfelhasználók teljes körében 66 százalék szintén hajlandó lenne többet áldozni fenntarthatóbb árucikkekre és szolgáltatásokra1, amelyek például kevesebb energia, víz felhasználásával, illetve káros vegyi anyag felhasználása nélkül készülnek, illetve az újrafelhasználás szempontját is követik. A legtöbb ipari létesítmény, étterem, irodaház, szálloda vagy közintézmény nagy mennyiségben használ különböző professzionális higiéniai termékeket. Ezek köre a munkahelyen használt tisztítószerektől a mellékhelyiségekben található kézmosószereken és papíradagolón át a kézhigiéniai eszközökig igen széles. Hosszabb távon a versenyképesség megőrzéséhez is hozzájárulhat, ha egy cég a professzionális higiéniai területén is olyan partnerrel dolgozik együtt, amely a fenntarthatóságban is élen jár.

Papírtakarékos szalvétaadagoló, zsugorodó folyékony szappan flakon és szalmából készült papírzsebkendő

A mérsékelt fogyasztást elősegítő szalvéta adagoló, takarékos kéztörlőpapír adagoló vagy a kevesebb hulladékot termelő, használat közben összezsugorodó folyékonyszappan flakon; csak néhány olyan példa, ahol a higiéniai termékek a fenntarthatóság terén jól teljesíthetnek.

A Tork márka a professzionális higiéniai termékek globális piacának vezetőjeként olyan megoldásokat dolgoz ki és alkalmaz, amelyek hatékonyabban használják fel az erőforrásokat és fenntartható nyersanyagforrásokra támaszkodnak a gyártás során is. A végfelhasználóknak mégsem kell lemondaniuk a minőségről és praktikumról.

Ilyen zöld és egyben a versenyképességet növelő, költségtakarékos megoldást nyújt a vendéglátó és szállodaipari szolgáltató partnerek számára a papírfelhasználást akár 40 százalékkal mérséklő Tork SmartOne® toalettpapír rendszer, az akár 25 százalékos megtakarítást lehetővé tevő Tork Xpressnap® szalvétaadagoló, vagy az ipari tisztítás során az oldószer igényt 40 százalékkal csökkentő excelCLEAN® tisztítókendő. Emellett a cég kiemelt innovációját jelentik a szalmából készült rost felhasználásával készülő papírtörlők, papírzsebkendők is.

Tork Xpressnap® 276611 szalvétaadagoló
Akár 25% megtakarítás Tork Xpressnap® 276611 szalvétaadagolóval

A fenntartható forrásból származó nyersanyagok kiegészítve a hatékony erőforrás-felhasználással jelentősen hozzájárulnak mind a gyártó cégek, mind a kereskedelmi szolgáltató partnerek, illetve a környezettudatos vásárlók ökológiai lábnyomának csökkentéséhez.

A Tork környezetbarát termékeit keresse a Flor webáruház Tork márkaoldalán, vagy lépjen kapcsolatba értékesítőinkkel!

További információkért a Tork gyártói weboldalára is ellátogathat.

Hivatkozások

  1. Forrás: Nielsen Global Sustainability Report, 2015.